Komunikācijas meistarība (kursu NLP praktiķis 1. daļa)

Kursi

TIEŠSAISTĒ!

Kad?

No 13. augusta (12 nodarbības otrdienu vakaros – tiešsaistē),
plkst. 18:00 – 21.30.

Nākamā nodarbība 27. augustā, pēdējā iespēja pievienoties šai tiešsaistes grupai!

Par ko?

“Panākumi 85% gadījumu ir atkarīgi no prasmes kontaktēties ar cilvēkiem!”
Braiens Treisijs

Kā viegli un pašapzinīgi veidot attiecības ar līdzcilvēkiem, kā saprast citus cilvēkus un viņu rīcību dažādās situācijās. Par to, kā jebkurš cilvēks var būt veiksmīgs un komunikabls. Un vēl – lai būtu vairāk pozitīvi domājošu cilvēku ap Jums, kas iedvesmo un atbalsta Jūs vienmēr, kad vajadzīgs!

Apgūsti “Komunikācijas meistarību” (kursu “NLP praktiķis” 1. daļu), izmantojot labāko, ko piedāvā NLP!

Mērķi

Iemācīt mūsdienīgus paņēmienus, kas ļauj –

  • attīstīt sevī pozitīvu pasaules redzējumu, paaugstināt pašvērtējumu un spēju saskatīt iespējas;
  • veidot sevi kā pašapzinīgu, pašpietiekamu un mērķtiecīgu personību;
  • cieņpilni risināt jebkuras komunikācijas situācijas;
  • atbrīvoties no neizpratnes par citu cilvēku reakcijām un spēt atrast kopēju valodu jebkurā situācijā;
  • atbrīvoties no kautrības un kļūt brīviem komunikācijā ar jebkuru cilvēku.

Jūs iegūsiet

Treniņu rezultātā nostiprinātu spēju –

  • izraisīt uzticēšanos;
  • saprasties ar visiem cilvēkiem;
  • atrast īstos vārdus katrā situācijā; runāt tā, lai tevi sadzird;
  • saprast atšķirības cilvēku pasaules uztverē, iepazīt sevi un citus tādus, kādi mēs patiesībā esam;
  • motivēt citus un sevi, sniedzot patiesu un motivējošu vērtējumu;
  • teikt komplimentus, kā arī ar pateicību uzklausīt kritiku;
  • argumentēt un vadīt sarunu pozitīvā virzienā;
  • panākt vislabāko atrisinājumu saspringtās situācijās;
  • komunicēt ar citiem cilvēkiem viņu priekšstatu un vērtību sistēmā, saglabājot savu pašcieņu;
  • teikt iedvesmojošas runas, izraisīt cilvēkos pozitīvas emocijas;
  • dzīvot pozitīvā vidē ar pozitīviem cilvēkiem!

Dalībnieki

Visi, kuriem ir saskare ar cilvēkiem – darbiniekiem, klientiem, kolēģiem, priekšniekiem, radiniekiem, ģimenes locekļiem, bērniem, utt. Šajos kursos mācās dažādu profesiju un vecuma cilvēki (uzņēmēji, vadītāji, projektu vadītāji, pārdošanas speciālisti, klientu menedžeri, u.c.), visi, kas vēlas iemācīties veidot vēl veiksmīgākas attiecības ar citiem cilvēkiem. Tiem, kam jau ir zināšanas komunikācijas jomā, šis kurss piedāvā vēl dziļāku izpratni un praktisko pieredzi un atklās jaunas iespējas.

Kā pieslēgties tiešsaistes nodarbībām?

Nodarbības notiek platformā ZOOM. Kā uzstādīt ZOOM?

Pirms nodarbības nosūtīsim Jums precīzu instrukciju un pieslēgšanās saiti, uz e-pastu, kas būs norādīts pieteikumā.

Samaksa

€ 210 mēnesī (ieskaitot PVN, 4 nodarbības).
Mācību laikā pavisam kopā veicami 3 maksājumi.

Maksājot līdz 1. nodarbībai par visu kursu uzreiz (12 nodarbībām) – atlaide 10%. (3 x € 210 – 10% = € 567).

P.S. Ļoti bieži darba devējs šos kursus apmaksā darbiniekiem, ja vēlies mācīties, pajautā par to savam darba devējam!

Vieta grupā tiek rezervēta tikai pēc reģistrācijas iemaksas (€ 50) saņemšanas, reģistrācijas iemaksa ietilpst mācību maksā.
Ja atceļat savu dalību pirms kursu sākuma, tad veiktā reģistrācijas iemaksa (€ 50) netiek atgriezta, izņemot gadījumu, kad kursi tiek atcelti. Reģistrācijas un samaksas noteikumi

Cenā iekļauta maksa par kursiem un personīgajiem darba materiāliem. Samaksa veicama ar pārskaitījumu norādot dalībnieka vārdu, uzvārdu, kursu nosaukumu. Mūsu rekvizīti.
Visiem kursu dalībniekiem dāvinām grāmatu “NLP – mācība par personīgo meistarību. Soli pa solim”. 

Piesakieties savlaicīgi, lai paspētu saņemt savus darba materiālus un mācību grāmatu!

Uzdāviniet iespēju mācīties! Dāvanu kartes.

Programma

  • NLP – mācība par veiksmīgu cilvēku stratēģijām.
  • NLP vēsture un attīstības tendences.
  • Pozitīvas pasaules uztveres pamatprincipi
  • Veiksmīga apmācības procesa priekšnoteikumi.
  • Refreimings – prasme elastīgi mainīt attieksmi.
  • Kalibrēšana – prasme vērot un pamanīt atšķirības cilvēka uzvedībā.
  • Prasme izraisīt uzticēšanos.
  • Kongruence – prasme būt dabiskam un brīvam jebkurā situācijā.
  • Ētika un ekoloģija.
  • Prasme pielāgoties sarunu biedram.
  • Verbālā un neverbālā pielāgošanās.
  • Raports. Vadīšana.
  • Ķermeņa valoda – galvenā informācija par cilvēku.
  • Prasme izteikt cieņas pilnu vērtējumu.
  • Kritikas veidi. Kā uztvert kritiku.
  • Vingrinājums „Veiksminieka stratēģija”.
  • Cilvēku pasaules uztveres īpatnības (vizuāļi, audiāļi, kinestētiķi, digitāļi).
  • Reprezentatīvās sistēmas.
  • Metamodelis – prasme uzdot jautājumus un iegūt informāciju.
  • Loģiskie apziņas līmeņi.
  • Vērtības un uzskati.
  • Loģisko apziņas līmeņu atspoguļojums valodā.
  • Loģisko apziņas līmeņu sajaukšana.
  • NLP pamatpieņēmumi.

Pasniedzējs

Sertificēts NLP, koučinga un biznesa treneris, praktizējošs koučs. Personības pilnveidošanas centra valdes loceklis. NLP treniņseminārus vada kopš 2005. gada.

Dalies ar šo informāciju

Pievienojies mūsu Facebook lapai